Wth

Skrivet den 2010-03-10 @ 17:47:02

Har vart på semester i nått land vet inte vad de heter, typ Sherbotaihaijan. Trevligt var det också, varmaste dagen låg temperaturen på sisådär 24- . hade skinnplös och en fårhud över mig. fiskade torsk och jagade ren med spjut. Fick en stor jävel på 240 pannor. Synd bara att spjutet bara skadade hans ben så fick lov att ta tag i öronen på den stackarn och vrida huvudet tills det lossnade. Sedan begav jag mig hem till sverige. åkte flotte hem med en tre fyra Indianer och landade i havstjärns hamnen igår. 
Idag har jag vart i skolan, och haft EN lektion! Det sög ganska hårt att ens åka in till skolan när jag fortfarande hade renpäls mellan tänderna och luktade torsk som en an fiskare.
Steker i shjanaj vettefan vad de hette


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback