Weekend O_O

Skrivet den 2010-01-23 @ 12:06:04

Ja då var det helg igen, undrar vad man ska hitta på idag ? Kanske dra en skotertur med far och rulla lite :) Skulle behövas frisk luft för ett geni som mig ;) Vill även påpeka att "The War" mot Lady går fint, jag leder med hästlängder och hennes status på facebook är för nuvarande "brb grina!" Tycker lite synd om henne, en förlust kan tas både bra och dåligt och som det ser ut nu så lutar det åt det dåliga hållet :O Jag hoppas inte på en ny skolmassaker men man vet aldrig med kvinnor. Mja i stort sett så steker allt på som vanligt, och Igår vart Da Crew ganska så egd på cs av mig och Tobbe :) och till sist ett litet visdomsord från predikarN -"Det är inte roligt att vara bäst på allt"-


Kommentarer

Postat av: Anonym

gogogo alex måste mjölka måste mata kosorna måste mjölka:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback