The War Continues o.O

Skrivet den 2010-01-12 @ 17:56:01

Kriget mot Dramaqueen Maria fortsätter, eftersom hon är erfaren bloggare eller om det nu heter bloggerska vettefan skitsamma...

Jag kan glimta ljuset vid segerns uppenbarelse, även om jag inte har "hängt" på blogg siden osv så ska jag se till att bli rikskändis innan terminen är slut ;)
Vill även påpeka att om Maria byter skola så ser det knapert ut på den där såkallade statusen vara vän med predikarn .. :O

nu till roligare saker, ska skriva nationalsången på ett språk som de flesta bloggare/bloggerskor förstår hmmm :

Du gamla duw fria duh fjällhöga nowrd, duw tysta duh glädjewrika sköööna, jauwg hälsahr deei venaste laand upph po jowrd, dinh sowl dinh himmelw dinha ängder grööna, dinh sohl dinh himmelw dinha ängder grööönaa, Du trognar påw mihnnen fråwn fornstorha dar, daah äeat dinh nawmn flög överh jorren, jauwg veet att duw e o duw blir vah duh va, JA JAG VILL LEVA JAG VILL DÖ I NORDEN, JA JAG VILL LEVA JAG VILL DÖ I NOOORDEN.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback