Jag är väl tvungen..

Skrivet den 2010-01-20 @ 17:18:15

Ja eftersom daCrew gnäller på att jag inte uppdaterar så är jag väl tvungen. idag har jag vart i skolan, hade idrott och gjorde massa grejer med medicin-bollar, lite bögigt med sånt där om ni frågar mig menmen sånt är livet. sedan vart det samhällskunskap och vi grabbs i klassen skulle kolla på film , men tror ni det funkade eller ? NEJ förbanade vhs-spelare från 40-talet som inte funkar som den ska .. LärarN trodde ju hon var bäst och kunde fixa men nejnej hon slänger videobandet på bordet och säger att eftersom vi är sååå himla duktiga så att vi tillochmed kan filma en rättegång då kan vi fan sätta på en film också.. Det gick inte för sig så vi gick och åt köttbullar, vilket uppskattas av min kropp eftersom jag är lite utav en bonde när jag bor i skogen som jag gör, sedan blev det matte och inget gjort där heller, vart mest samtal om vad livet har att giva en när man är en graeb som steker varje dag. Nog om det, LadyG försöker ju konfrontera mig med arga blickar i skolan och ta mina vänners parti med dåliga skämt såsom "-Knack, Knack -Vem där? - LadyG såklart :)" Inte lite tråkigt om ni förstår vad jag menar ? HOn är ilsken för att jag äger hennes blogg om kommer bygga ett palats över den. Men så är livet och finns inget jag kan göra åt det förutom att bada i avund från Ladys håll. Vill även påpeka att daCrew filmade med sin übergrymma kamera idag och hoppas filmen kommer upp här snart, den är filmad efter idrotten så kan finnas snusk i den ;P


Kommentarer

Postat av: bloggförsnobb

din blogg är inte spec bra.. handlar bara om din klass/skola ;) e du en nörd? :) Du vet att alla är inte lika intresserade av din klass som du Alexander Eriksson! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback