Det lutar åt vinst för min del ;D

Skrivet den 2010-01-14 @ 17:54:53

Ja som ni alla förstår så är segern på min sida såklart :) Kriget kommer vinnas av mig , och Lady kommer att få känna smaken av förlust, hon kommer be om en plats i mitt kungarike ! Men om hon bugar och bockar så kanske det finns en plats över på städfronten i mitt palats som kommer byggas över hennes blogg...

Btw , Högberget är fan invalidmongoidiothelvettes aphjärna som inte kan fixa det man väljer som i-val, Personen i frågas svar som informerade om mitt val och vad jag fick svararn "Näääej du jag är fan dum i huvet så du måste hit sen vänta på buss när förmiddag är slut i några timmar omg dumfuck" Helt värdelöst... Aja fick byta till programhantering iaf blir bättre så..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback