Trevligt

Skrivet den 2010-02-06 @ 15:06:25

Helg igen. Trevligt väder ute ,mycket snö och det gillar jag. Vill påpeka att den som har kommenterat i namnet "Johan" på bland annat samhällsfilmen och en bild på mig :) Det är trevligt med kommentarer och du särskrev på Filmen så du vet..  Idag ska väl inte mycket göras, kanske klippa "donken.johan" om jag hinner annars blir det chill. Fick erbjudandet att åka till stan igår av några st, men var hemma och hade skapligt tråkigt!

Ska även köpa en ny mobil för min riktiga är helt förstörd :( men den nya blir förmodligen en Nokia n900.
Jaja det var var väl allt.. Eller just ja Martin försökte få med mig på dagens gangster på Existenz men lyckades inte så här är bilden


Kommentarer

Postat av: kungen av sand

cooooling hihihihihihihihii <3<3<33<<33<3<3<3<3<3<3<3

Postat av: emil

http://tankefest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback